A VOLVO az alábbi kategóriákba tartozó személyes adatok mindegyikét vagy egy részét dolgozza majd fel:
Kapcsolati adatok – például név, e-mail-cím, telefonszám
Személyi adatok – például előnyben részesített nyelv, fénykép, ruhaméret, étkezési preferenciák
Szervezeti adatok – például cég neve, pozíció, munkahely, ország
Javítási/karbantartási adatok – például az Ön által a járművek karbantartása vagy javítása kapcsán végzett tevékenység (beleértve a garanciális igényeket) nyomon követése és dokumentálása
Kompetenciaadatok – például tanulmányok nyilvántartása és tanfolyamok, továbbképzések
IT-adatok – például felhasználói azonosító, jelszavak, belépési részletek, valamint a Volvo IT alkalmazásainak és szolgáltatásainak használatára vonatkozó adatok és naplók
Amennyiben Ön egyéni vállalkozó, akkor a VOLVO az alábbi kategóriákba tartozó további személyes adatokat is feldolgozza majd:
Pénzügyi adatok – például hitel- vagy fizetési információk, bankszámla adatai
Szerződéses adatok – például megrendelések, szerződések és egyéb megállapodások Ön és a VOLVO között
Az adatfeldolgozás jogalapja és célja
A VOLVO az Ön személyes adatait az alábbi jogalapok egyike nyomán dolgozza fel és az alábbi célokra, ezekről lent további részleteket talál.
Jogi kötelezettség. Például a VOLVO vállalatot törvény kötelezheti arra, hogy az adóhatóság felé jelentsen tranzakciókat, ennek kapcsán a VOLVO fel kell, hogy dolgozza az Ön személyes adatait.
Szerződéses kötelezettség. Például a VOLVO vállalatnak fel kell dolgoznia az Ön személyes adatait az Ön vagy a munkáltatója által aláírt megrendelés vagy szervizszerződés feltételeinek és megállapodásainak teljesítéséhez.
Jogos érdekek. A VOLVO jogos érdekei közé tartozik a mindennapos működésének menedzselése a törvényes és tisztességes üzleti gyakorlatnak megfelelően, ennek része az ügyfeleivel való kapcsolatok kezelése azon szerződések teljesítése érdekében, amelyekben Ön vagy a munkáltatója az egyik érintett fél és/vagy azért, hogy megtegye az Önnel vagy a munkáltatójával egy szerződéskötéshez szükséges lépéseket. Például a VOLVO vállalatnak tudnia kell az Ön által előnyben részesített nyelvet, hogy megfelelően kommunikálhasson Önnel a mindennapos tevékenység során.
Kivételes esetekben és csak akkor, ha más jogcím nem alkalmazható, akkor a VOLVO kérheti az Ön külön hozzájárulását a személyes adatainak feldolgozásához az alábbi célokra. Amennyiben hozzájárulást kérünk, akkor mindig jogában áll visszavonni a hozzájárulását, amely azonban nincs hatással a visszavonás előtt a hozzájárulása alapján végzett adatfeldolgozás jogosságára.
Promóciós kommunikáció és marketinggel kapcsolatos célok – például a kiküldött rendszeres hírleveleink/magazinjaink, szolgáltatásainkkal kapcsolatos információk, promóciós és hirdetési anyagok, meghívók általunk vagy együttműködő harmadik felek által szervezett eseményekre.
Ügyfélfelmérésekkel kapcsolatos célok – például végfelhasználói elégedettséget vizsgáló felmérések, kereskedői elégedettséggel kapcsolatos felmérések, termékminőségi kérdőívek, folyamatjobbítási kérdőívek.
Személyre szabott szolgáltatásokkal kapcsolatos célok – például az Önnek az Ön méretében küldött Volvo márkázott kabát vagy a preferenciáinak megfelelő étel biztosítása a Volvo által rendezett eseményeken.