Az alábbiakban feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek. A részletekért kérjük, forduljon területileg illetékes értékesítő kollégánkhoz.
Alacsony |
körülbelül 880 mm |
Közepes |
körülbelül 950 mm |
Magas |
körülbelül 1050 mm |
Légrugózás | Parabolikus | |
---|---|---|
Alacsony | 7.1/7.5/8 | 9 |
Közepes | 7.1/7.5/8 | 9 |
Magas | 7.1/7.5/8 | 9 |
Típus |
Tengelyek |
Felfüggesztés |
Tengely-/bogiterhelés |
Áttételezés |
Toló-/segédtengelyek |
---|---|---|---|---|---|
Szóló tengely |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Parabolikus/S-rugó Parabolikus |
13 t |
Differenciálmű/agyáttétel |
|
RAD-KR |
4x2 |
Légrugózás |
13 t |
Differenciálmű/agyáttétel |
|
Bogi |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Légrugózás |
19/20 t |
Differenciálmű/agyáttétel |
Segédtengely (fix/kormányzott) |
RADD-BR |
6x4 |
Parabolikus |
23 t |
Differenciálmű/agyáttétel |
|
Vonófejek
Pótkocsik csatlakoztatásához vonófejek választhatók.
Üzemanyagtartályok
Az üzemanyagtartályok műanyag, acél vagy alumínium kivitelben rendelhetők. A tartályok mérete 160–630 liter közötti. A D-keresztmetszetű tartályok két magasságban készülnek – 560 milliméter és 710 milliméter.
AdBlue-tartályok
Műanyag, űrtartalma 32 liter. Az AdBlue-szivattyú az AdBlue-tartálymodul integrált része.
Első tengelyek
Az első tengelyek teherbírása 7,1 és 9 tonna közötti.
Segédtengelyek
A segédtengelyek számos kialakításban rendelhetők – fix kivitelben szimpla vagy ikerabroncsozással, vagy aktív kormányzással. Tengelyterhelés: 6,7, 7,1, 7,5 vagy 10,5 tonna.
Hajtás | Alváz | Felfüggesztés | Alvázkeret magassága | Nyeregmagasság* | Gumiabroncs | Minimális kapcsolási magasság** | Névleges menetmagasság** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Közepes | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60 R 22,5 | 992 | 1097 | |
Közepes | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80 R 22,5 | 1103 | 1208 | |
Közepes | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70 R 22,5 | 1086 | 1191 | |
Közepes | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80 R 22,5 | 1114 | 1219 | |
Közepes | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80 R 22,5 | 1063 | 1168 | |
Közepes | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70 R 22,5 | 1049 | 1154 |
** Hozzávetőleges magasságok.
Felépítményezői furatsor az alvázon
A felső furatsor a felépítményezőnek van fenntartva. A felső furatsorban valamennyi konzol eltolt és 8 milliméteres távtartóval rendelkezik. A felső furatsorban nem használnak szegecseket.
Daru-előkészítés
Darutartók gyárilag felszereltethetők az alvázra.
Daru-előkészítő készlet
Darutartók gyárilag felszereltethetők az alvázra. Az akkumulátordoboz hátrébb kerül és a darutartó lemezeket a fülke mögé, az alváz két oldalára szerelik. Elektronikai előkészítő készletet – ELCRANE – is tartalmaz.
Nyeregszerkezetek
A kínálatban különböző magasságú, L-alakú profilokkal készülő ISO-nyeregszerkezetek is szerepelnek, amelyek rendkívül nagy választási szabadságot biztosítanak. A peremrögzítésű nyeregszerkezet alacsony tömegű megoldást kínál, mivel nem igényel rögzítőtáblát. A nyereg magassága az alváz felett hozzávetőlegesen 150 milliméter. Egyes változatokhoz opcióként beépített kenőrendszer és pótkocsicsatlakozás-érzékelő is rendelhető.
Az EBS elektronikus vezérlésű fékrendszer lényegesen jobb fékreakciót, fékteljesítményt és fékérzetet biztosít, s egyúttal számos hasznos funkciót is lehetővé tesz. Fejlessze tovább a fékrendszert az EBS Medium csomag vagy valamelyik további opció segítségével. Az EBS alapfelszereltség minden specifikáció esetében.
EBS Medium
Az EBS Medium az EBS Standard csomag tartalmán túl a következő termékjellemzőket tartalmazza:
Visszagurulás-gátló
A fékek csak akkor oldanak ki, ha elegendő nyomaték áll rendelkezésre a jármű előremozdításához.
Elektronikus Menetstabilizáló (ESC)
A fékstabilizáló rendszer az egyes kerekeknél külön-külön hozza működésbe a fékeket, ezáltal stabilitást biztosít a teljes járműszerelvény számára, meggátolja a becsuklást, a borulást és a pótkocsi kilengését. Az ESC teljesíti az elektronikus járműstabilizálókra vonatkozó törvényi előírásokat, a rendszer a két- és a háromtengelyes járművekhez rendelhető.
Hidraulikus retarder
Hidraulikus retarder az AL306 sebességváltóhoz. A kompakt, integrált hidraulikus retardert a sebességváltóra szerelik fel, és 1490 Nm féknyomatékú lassítást biztosít.