Volvo Trucks

MAGYARORSZÁG

×

A megújult Volvo FH fülkebelső: a járművezetőt szem előtt tartva készült

| 2 perc olvasási idő | 2 perc olvasási idő
A járművezetők visszajelzései nagy szerepet játszottak a Volvo FH és FH16 teherautók fülkéjének frissítésében. A kormány mögé ülve azonnal érezhető, hogy a fejlesztések biztonságosabb és sokkal kényelmesebb, még inkább felhasználóbarát vezetési élményt eredményeznek.
A Volvo FH és a Volvo FH16 korszerűsített fülkebelsője
Számos ponton továbbfejlesztve, többek között egy új, teljesen digitalizált műszeregység és az I-Shift karcsúbb váltókarja jellemzi a Volvo FH és a Volvo FH16 korszerűsített fülkéjét.

Számos újdonság várja azokat, akik beszállnak az új Volvo FH és FH16 fülkéjébe. Ezek mindegyike azt a célt szolgálja, hogy kielégítse a mai távolsági fuvarozást végző sofőrök egyre növekvő igényeit.  

„Minden fejlesztésünk közvetlenül az ügyfelek visszajelzésein alapul. Végső célunk az volt, hogy az FH és az FH16 vezetőfülkéje valóra váltsa a járművezetők álmát: otthon legyen, távol az otthonától a távolsági fuvarfeladatok közben, és ezt olyan új funkciókkal szerettük volna elérni, amelyek valóban a járművezetőt szolgálják” – mondja Tomas Thuresson, a Volvo Trucks kereskedelmi vezetője.

Az egyik legszembetűnőbb újdonság az új műszeregység és az intuitív oldalsó kijelző. Ennek eredményeként mindkettő teljesen digitalizált és felhasználóbarát. A fő kijelző fehér hangulatvilágítása, fénykoszorúja zöldre vált az irányjelzőkkel szinkronban,

Tomas Thuresson, kereskedelmi vezető Tomas Thuresson, kereskedelmi vezető
Az új, intuitív oldalsó kijelző Opcionális digitális oldalsó kijelző, amelyen megjeleníthetőek például a navigáció, a Dynafleet vagy a rádió adatai vagy akár egyszerre négy kamera képe is.

borostyánsárgára, hogy figyelmeztesse a járművezetőt egy problémára, és vörösre, ha komoly hiba merül fel, amely miatt a teherautót le kell állítani. Ezenkívül a navigáció az oldalsó panelen kívül a fő műszeregységen is megjelenik, így a sofőrnek nem kell levennie a szemét az útról. 

„A biztonság továbbra is elsődleges szempont. Egyebek között bevezettünk egy sarokkamerát, amely jelentősen javítja az utasülés felöli oldal láthatóságát. Az adaptív távolsági fényszóró funkcióval is rendelkező új LED-technikájú fényszórók szintén jelentősen javítják a kilátást az éjszakai vezetés során” – teszi hozzá Tomas Thuresson.

Semmit sem változtattunk meg csak azért, hogy más legyen, mint volt. Csak az általunk valóban fontosnak vélt, illetve az ügyfeleink által kért módosításokat végeztük el.
Opcionális második hűtőszekrény és további tároló a távolság fuvarozás életminőségének javítására Opcionális második hűtőszekrény és további tároló a távolság fuvarozás életminőségének javítására

Ugyancsak megújult és robusztusabbá vált a műszerfal középső része is, továbbá megváltoztattuk a kormánykeréken elhelyezett gombok elrendezését és funkcióit.

Az ügyfelek igényeire reagálva vékonyabb lett, illetve lejjebb és előrébb került az I-Shift sebességváltó, kényelmesebbé téve a sebességváltást.

A harmadik USB-csatlakozó, az opcionális, keményebb habszivacs matrac és az új, könnyebben tisztítható műszerfalborítás ugyancsak a sofőr kényelmét szolgálja a távolsági fuvarozás során.

„Ezek a frissítések rengeteg aprólékos, szenvedélyes és szakértői munka eredményei. Semmit sem változtattunk meg csak azért, hogy más legyen, mint volt. Csak az általunk valóban fontosnak vélt, illetve az ügyfeleink által kért módosításokat végeztük el. Az eredmény egy komplett csomag lett, amely a vezető kényelmét és biztonságát helyezi előtérbe” – mondja Tomas Thuresson. 

AZ ÚJ FH FÜLKE MEGÚJULÁSÁNAK ÖSSZEFOGLALÁSA:

Kormánykerék: A gombok új elrendezése és funkcionalitása.

Dinamikus műszeregység: Teljesen digitalizált, felhasználóbarát felület négy különböző, személyre szabott beállítással, a közlekedési táblák felismerésével és LED-es figyelmeztető rendszerrel. 

Utasoldali sarokkamera: Digitalizált és jelentősen javítja a rálátást az utasoldal melletti területre.

Műszerfal anyaga: Új anyag, amelyet könnyebb tisztítani.

Középkonzol: Robusztus, masszívabb kialakítás több tárolási lehetőséggel.

AGM/kétkörös akkumulátorrendszer: Jelentősen továbbfejlesztett egyetlen AGM akkumulátor, jobb indítási képességekkel. Opcionális kétkörös akkumulátorrendszer a távolsági fuvarok esetén jelentkező nagyobb energiaigény kiszolgálására.

Új I-Shift váltókar: Karcsúbb, alacsonyabb és előrébb helyezkedik el, hogy jobban belesimuljon a környezetébe.

 

Kapcsolódó hírek