|
D11K |
D13K |
G13C |
---|---|---|---|
Károsanyag-kibocsátási besorolás |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Hengerek száma |
6 |
6 |
6 |
Összlökettérfogat |
10.8 dm3 |
12.8 dm3 |
12.8 dm3 |
Löket |
152 mm |
158 mm |
158 mm |
Furat |
123 mm |
131 mm |
131 mm |
Sűrítési arány |
17:01 |
18:01 |
17:01 |
Gazdaságos fordulatszám-tartomány |
1000–1500 1/min |
950–1400 1/min |
1000–1400 1/min |
Kipufogófék-teljesítmény |
160 kW (2400 1/min) |
200 kW (2300 1/min) |
|
VEB teljesítménye |
290 kW (2400 1/min) |
||
VEB |
opció |
||
VEB+ teljesítménye |
375 kW (2300 1/min) |
375 kW (2300 1/min) |
|
VEB+ |
opció |
opció |
|
Olajszűrők |
2 főáramú, 1 mellékáramú |
2 főáramú, 1 mellékáramú |
2 főáramú, 1 mellékáramú |
Olaj mennyisége, szűrővel együtt |
36 l |
33 l |
33 l |
Hűtőrendszer, teljes térfogat |
36 l |
38 l |
39,5 l |
Legfeljebb 100000 km vagy egy év, VDS4-gyel.
Kénmentes üzemanyag (EN 590, legfeljebb 10 ppm kén)
Második generációs biodízel (EN 15940, szintetikus gázolaj)
LNG (autóipari felhasználásra alkalmas minőségű).
|
Nyomatékleadás |
Áttétel |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*A nyomatékérték menet közben és álló helyzetben egyaránt érvényes.
Nettó teljesítmény EC 582/2011 szerint
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Legnagyobb teljesítmény 1600–1900 1/min fordulatszámnál |
330 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 950–1400 1/min fordulatszámnál |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Legnagyobb teljesítmény 1700–1800 1/min fordulatszámnál |
380 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 950–1400 1/min fordulatszámnál |
1800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Legnagyobb teljesítmény 1700–1800 1/min fordulatszámnál |
430 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 1058–1400 1/min fordulatszámnál |
2050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Legnagyobb teljesítmény 1700–1800 1/min fordulatszámnál |
460 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 1050–1400 1/min fordulatszámnál |
2200 Nm |
Nettó teljesítmény EC 582/2011 szerint
D13K420 (309 kW) | |
Legnagyobb teljesítmény 1400–1800 1/min fordulatszámnál | 420 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 860–1040 1/min fordulatszámnál | 2100 Nm |
D13K460 (345 kW) | |
Legnagyobb teljesítmény 1400–1800 1/min fordulatszámnál | 460 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 900–1400 1/min fordulatszámnál | 2300 Nm |
D13K500 (368 kW) | |
Legnagyobb teljesítmény 1530–1800 1/min fordulatszámnál | 500 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 980–1270 1/min fordulatszámnál | 2500 Nm |
Nettó teljesítmény a 2011/582/EK alapján
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Legnagyobb teljesítmény 1400–1800 1/min fordulatszámnál |
420 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 1000–1400 1/min fordulatszámnál |
2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Legnagyobb teljesítmény 1700–1800 1/min fordulatszámnál |
460 LE |
Legnagyobb forgatónyomaték 1050–1400 1/min fordulatszámnál |
2300 Nm |
12 fokozatú felezős tartományváltó automatizált fokozatváltási rendszerrel. Az I-Shift kompakt retarderrel, mellékhajtással, olajhűtővel és vészhelyzeti kormányrásegítő-szivattyúval is felszerelhető.
Típus | Legmagasabb fokozat | Motornyomaték (Nm) | Szerelvényössztömeg (tonna) |
---|---|---|---|
AT2412F | Direkt | 2400 | 44 |
AT2612F | Direkt | 2600 | 100 |
ATO2612F | Gyorsító | 2600 | 100 |
Típus | Legmagasabb fokozat | Motornyomaték (Nm) | Szerelvényössztömeg (tonna) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Gyorsító | 2800 | 80 |
Típus |
Tengely |
Áttétel |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm) |
Legnagyobb tengely-/bogiterhelés (tonna) |
Szerelvényössztömeg (tonna) |
---|---|---|---|---|---|
Differenciálmű |
|||||
RSS1244 |
Szóló |
Hipoid |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/E |
Szóló |
Hipoid |
2600 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Szóló |
Hipoid |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Szóló |
Hipoid |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Szóló |
Hipoid |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Tandem |
Hipoid |
3550 |
23 |
80 |
RTS2310A |
Tandem |
Hipoid |
3550 |
23 |
100 |
Agyáttétel |
|||||
RSH1370F |
Szóló |
Kónikus spirálpálya |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandem |
Kónikus spirálpálya |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandem |
Kónikus spirálpálya |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandem |
Kónikus spirálpálya |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandem |
Kónikus spirálpálya |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244 |
RSS1344C/E |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.64:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.31:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.44:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
3.36:1 |
3.67:1 |
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||
4.11:1 |
3.40:1** |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
|||||
4.63:1 |
3.67:1** |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
|||||
5.29:1 |
4.11:1** |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* RSS1344E esetén
** RSS1370B esetén
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
G13C420 |
G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
|||||||||
AT2412F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
AT2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
ATO2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
AT2812F |
|||||||||
ATO3112F |
|||||||||
ATO3512F |
|||||||||
I-Shift Dual Clutch |
|||||||||
SP02812 |
● |
● |
|||||||
Differenciálműves tengelyek |
|||||||||
RSS1244 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
|
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Agyáttételes tengelyek |
|||||||||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Tengelykapcsolótól függetlenül, illetve attól függően működő mellékhajtások széles választéka szolgál a felépítmény valamennyi felszerelésének meghajtására.
PTER-DIN
Hátul elhelyezett, motorra szerelt mellékhajtás egy hidraulikus szivattyú közvetlen hajtására.
PTER1400
Hátul elhelyezett, motorra szerelt mellékhajtás peremes csatlakozással hidraulikus szivattyúhoz.
PTER100
Hátul elhelyezett, motorra szerelt mellékhajtás peremes csatlakozással hidraulikus szivattyúhoz.
PTR-F
Csatlakozóperemes felszerelés, kis vagy nagy fordulatszámú.
PTR-FL/FH
Csatlakozóperemes felszerelés, kis vagy nagy fordulatszámú.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Kis/közepes/nagy fordulatszámú, DIN-csatlakozással a hidraulikus szivattyú közvetlen rögzítéséhez.
PTRD-F
Nagy fordulatszámú, csatlakozóperemmel a közvetlen rögzítésű kardántengelyhez
PTRD-D
Nagy fordulatszámú, kettős kihajtással. Elöl és hátul DIN-csatlakozással a hidraulikus szivattyúk közvetlen rögzítéséhez.
PTRD-D1
Nagy fordulatszámú, kettős kihajtással. Csatlakozóperemes csatlakozás hátul, és DIN-csatlakozás elöl.
PTRD-D2
Nagy fordulatszámú, hátul kettős, elöl szimpla kihajtással. Két csatlakozóperemes csatlakozás hátul, és egy DIN-csatlakozás elöl.