A Volvo FMX szabad hasmagasságának Élő tesztje

A The Technician videó

Nagyobb szabad hasmagasság a Volvo FMX esetében

Nagyobb szabad hasmagasság

Rugós tagok. Légrugók. Stabilizátorok. Hagyományosan a tengely alatt kaptak helyet, a kavicsok és a kövek tűzvonalában. De többé már nem. Mérnökeink megfordították a légrugózást, és a meghajtott tengely tetején helyezték el. Az eredmény? A laprugózás szabad hasmagasságát kapja a légrugózás kényelmével és hatékonyságával.

Rövid hátsó túlnyúlás a Volvo FMX esetében

Rövidebb túlnyúlás

A felfüggesztés új kialakításával semmi sem nyúlik a hátsó tengely mögé, így semmi sem zavarja a billentést. Így immár közvetlenül egy aszfaltozó gépre is billenthet.  

A légrugózás csökkenti a vibrációkat és kényelmesebb utazást biztosít

Jobb tapadás, kisebb vibráció

A minden hátsó tengelyen optimalizált terhelés jobb tapadást biztosít. További javulás érhető el a tengelyterhelés eloszlásának manuális beállításával. A légrugózás emellett kevesebb vibrációt továbbít a teherautó felé. Az ebből eredő kényelem és nagyobb átlagsebesség javítja a termelékenységét (tesztjeink szerint 5–10 kilométer/óra a növekedés). A vibrációból eredő kevesebb sérülés pedig jobb üzemidőt jelent.

Stabilizátorok fokozzák a stabilitást a bogi középvonalában

Stabilizátorok a bogi középvonalában

A továbbfejlesztett stabilizátorok fontos szerepet játszanak az új légrugózásban. Ezek felfelé fordítva és a tengelyek között középen elhelyezve immár az úttól, illetve a pótkocsitól érkező erőhatásokat az alváz legmerevebb része felé továbbítják, javítva a menetstabilitást. 

A GRAS-G2 légrugózású Volvo FMX tökéletes billencsekhez és aszfaltozókhoz

Légrugózás

A légrugózás kiemelkedő menetkényelmet biztosít, valamint lehetővé teszi a hasmagasság változtatását. Nincsenek a hátsó kerék sugarán túlnyúló felfüggesztés-alkatrészek (315/80 R 22,5 méretjelzésű abroncsok esetén). Ez megkönnyíti az alváz hozzáigazítását olyan alkalmazásokhoz, mint például az aszfaltozó vagy a billencs felépítmények.

A GRAS-G2 hátsó légrugózás a teljes modellkínálat esetében elérhető

A teljes kínálatban

A GRAS-G2 hátsó légrugózás a teljes modellkínálat esetében elérhető: 4×2, 4×4, 6×2, 6×4, 6×6, 8×2, 8×4, 8×6, 10×4 és 10×6 hajtásképletekkel. Ez magában foglalja a tridem koncepciót is, amelyet arra terveztek, hogy a háromtengelyes bogin 36 tonna tömeggel is megbirkózzon, valamint további 10 tonnával az első tengelyen.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt

Guruljon vele

Próbáljon ki egy légrugós hátsó felfüggesztéssel szerelt Volvo FMX-et, és érezni fogja a különbséget! Azonnal. Helyi Volvo Trucks kereskedőjénél megtalálja a kulcsokat.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt