A dízelmotor nyomatékgörbéje

Tekintse meg görbéinket

Kiemelkedő nyomaték alacsony fordulatszámon. Rendkívül széles a legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulatszám-tartomány. És a legnagyobb teljesítménnyel egybeeső maximális nyomaték a közepes fordulatszám-tartományban. Hasonlítsa össze nyomatékgörbéinket, és látni fogja a különbséget! Másszon fel a fülkébe és érezni fogja – hihetetlen gyorsulás, páratlan vonóerő és üzemanyag-takarékos, élvezetes utazás bármilyen sebességnél. 

 

Tekintse meg a teljes hajtáslánc-specifikációt

Az üzemanyag-hatékonyság kíméli pénztárcáját, valamint a fenntarthatósághoz is hozzájárul

Beépített üzemanyag-hatékonyság – és környezetvédelem

Megnövelt sűrítési arány a 420 és 460 lóerős motorok esetében. Új, optimalizált turbófeltöltés az 500 és 540 lóerős motorokon. Közös nyomócsöves befecskendezés mindegyik motor esetében, valamint finomhangolt szoftver a lehető legjobb motorvezérlés érdekében: ezenkívül kisebb belső súrlódás. Mindez az üzemanyag-hatékonyság optimalizálását szolgálja, valamint azt, hogy a motor nagyobb nyomatékot és jobb reakciókat kínáljon kis fordulatszámon. Ugyanis ez látható különbséget jelent üzleti eredményében. És a környezetre.

Volvo FH motorfék

Volvo motorfék – VEB +

Szabadalmazott motorfékünk, a VEB+ egyedülálló vezérműtengely-kialakítást alkalmaz akár 375 kilowatt (510 lóerő) elnyelésére a D13 motor esetében. I-Shift fokozatváltási rendszerünkkel és az intelligens sebességtartó automatikával együtt magasabb átlagsebességet tarthat fenn a biztonság vagy az üzemanyag-fogyasztás romlása nélkül.

Tisztább, zöldebb motorok

Az Euro 6 C lépcsőnek is megfelelő motorjainkkal újabb lépést tettünk a tisztább szállítás és a kisebb környezeti hatás felé. A teljesítmény változatlan, csupán az üzemanyag-fogyasztás kisebb. 

Euro 6 megoldásunk: áttekintés

Így működik az Euro 6 megoldásunk

1. Motor 
Új motoralkatrészek javítják a gázáramlást, és biztosítják, hogy a kipufogógázok optimális hőmérsékleten érik el az utánkezelő rendszert.

2. Hetedik befecskendező
(nem szükséges a D13K420 motoron)
Egy különleges gázolaj-befecskendezőt alkalmaznak a DOC hőszabályzásához, valamint a Dízel Részecskeszűrő hatékonyságának és az SCR megfelelő működésének biztosításához.

3. Dízel Oxidációs Katalizátor (DOC)
A DOC állítja elő a szükséges NO2-ot ahhoz, hogy a Dízel Részecskeszűrő (DPF) hatékonyan elégethesse a részecskéket. Hideg körülmények között a regenerációhoz szükséges hőt is biztosítja.

4. Dízel Részecskeszűrő (DPF)
A szűrő gyűjti össze és tárolja a koromrészecskéket (PM) addig, amíg azok el nem égnek a regeneráció során. A regeneráció automatikusan történik – Önnek semmit sem kell tennie.

5. Szelektív Katalitikus Redukció (SCR)
Az elegyítő zónában AdBlue adalékanyagot fecskendeznek a kipufogógázhoz. A katalizátorba érve a nitrogénoxidok (NO2) hatékony módon ártalmatlan nitrogéngázzá és vízzé alakulnak át.

6. Ammóniakivonó Katalizátor (ASC)
A kipufogócső vége előtt az utolsó lépésben a fennmaradó ammónia (NH3) – ha maradt – eltávolításra kerül.

Volvo FH teljesítmény

Válasszon teljesítményt

Válasszon a négy különféle teljesítményszint közül – 420, 460, 500 vagy 540 lóerő.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt

Nagyobb teljesítmény. Fogyasztás le

Tapasztalja meg motorkínálatunk teljesítményét és gazdaságosságát helyi Volvo Trucks kereskedőjénél!

Találja meg a legközelebbi kereskedőt