Szélesebb teljesítménykínálat a Volvo FE esetében.

IMMÁR AKÁR 350 LÓERŐVEL

A D8K motor immár akár 350 lóerő teljesítményű, 1400 Nm legnagyobb forgatónyomatékot kínáló változatban is elérhető. Ez kibővíti a Volvo FE alkalmazási körét a nagy kihívást jelentő áruterítő, hulladékgyűjtő és könnyű építőipari feladatokra. Két- vagy háromtengelyes teherautó pótkocsival vagy anélkül – a Volvo FE immár minden helyzethez rendelkezik a szükséges teljesítménnyel és forgatónyomatékkal. 

A D5K és D8K motorokat alternatív üzemanyagokra is felkészítettük

Felkészült az alternatív üzemanyagokra

Egyetlen teherautó-típus, számos különböző üzemanyag. A Volvo FE az Ön kezébe adja a választás lehetőségét, így megtalálhatja a feladataihoz legjobban illő alternatív üzemanyagot. És ezzel segíthet a környezetnek is.

CNG (sűrített földgáz)
Csökkentse akár 70 százalékkal a szén-dioxid-kibocsátását. És maximalizálja termelékenységét. A 9 literes CNG-üzemű (Compressed Natural Gas, sűrített földgáz) motor 320 lóerő teljesítményt és 1356 newtonméter legnagyobb forgatónyomatékot biztosít.

HVO (hidrogénezett növényi olaj)
A D8K motorok mindegyik változata üzemeltethető akár szintetikus dízelüzemanyaggal is – ez a HVO (Hydrogenated Vegetable Oils, hidrogénezett növényi olaj). Ráadásul ugyanezt a teherautót hagyományos gázolajjal is üzemeltetheti.

RME (repceolaj-metilészter)
A D8K320 motor egyik változata tiszta biodízellel is üzemeltethető – ez az üzemanyag az RME (Rapeseed Oil Methyl Esters, repceolaj-metilészter).

Széles és lapos nyomatékgörbe jellemzi a Volvo FE motorját

TEKINTSE MEG GÖRBÉINKET

Kiemelkedő nyomaték alacsony fordulatszámon. Kiváló rugalmasság és akár 1400 newtonméter forgatónyomaték. Hasonlítsa össze nyomatékgörbéinket, és látni fogja a különbséget! Másszon fel a fülkébe és érezni fogja – hihetetlen gyorsulás, kiváló kis sebességű kezelhetőség és első osztályú vonóerő.

Tekintse meg a hajtáslánc specifikációit
Mellékhajtás rakománykezelő berendezése számára

Mellékhajtások

Meghajtás rakománykezelő berendezése számára. A mellékhajtások a motor erejét továbbítva képesek különféle berendezések meghajtására – mint például egy daru vagy betonkeverő. A Volvo FE mellékhajtások széles kínálatát nyújtja, amelyek az Ön igényeihez igazíthatók.

Tekintse meg a mellékhajtások teljes specifikációit

Tisztább, zöldebb motorok

Euro 6-os motorjaink hatalmas lépést jelentenek a tisztább szállítás és a kisebb környezetkárosító hatás felé. A teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság megegyezik az Euro 5-ös modellekével, de felére csökkentettük a részecske-kibocsátást, és közel 80%-kal a nitrogén-oxidok kibocsátását.

A Volvo Euro 6-os megoldása

Így működik

1. Motor
Új motoralkatrészek javítják a gázáramlást, és biztosítják, hogy a kipufogógázok optimális hőmérsékleten érik el az utánkezelő rendszert.

2. Hetedik befecskendező
Egy különleges gázolaj-befecskendezőt alkalmaznak a DOC hőszabályzásához, valamint a Dízel Részecskeszűrő hatékonyságának és az SCR megfelelő működésének biztosításához.

3. Dízel Oxidációs Katalizátor (DOC)
A DOC állítja elő a szükséges NO2-ot ahhoz, hogy a Dízel Részecskeszűrő (DPF) hatékonyan elégethesse a részecskéket. Hideg körülmények között a regenerációhoz szükséges hőt is biztosítja.

4. Dízel Részecskeszűrő (DPF)
A szűrő gyűjti össze és tárolja a koromrészecskéket (PM) addig, amíg azok el nem égnek a regeneráció során. A regeneráció automatikusan megy végbe – Önnek semmit nem kell tennie.

5. Szelektív Katalitikus Redukció (SCR)
Az elegyítő zónában AdBlue adalékanyagot fecskendeznek a kipufogógázhoz. A katalizátorba érve a nitrogén-oxidok (NO2) hatékony módon ártalmatlan nitrogéngázzá és vízzé alakulnak át.

6. Ammóniakivonó Katalizátor (ASC)
A kipufogócső vége előtt az utolsó lépésben a fennmaradó ammónia (NH3) – ha maradt – eltávolításra kerül.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt

Út a teljesítményhez

Tapasztalja meg első kézből a D8K motor gyors reakcióit! Helyi Volvo Trucks kereskedőjénél megtalálja a kulcsokat.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt