A D5K és D8K motorokat alternatív üzemanyagokra is felkészítettük

Felkészült az alternatív üzemanyagokra

A D5K és D8K motorok mindegyik teljesítményszintű változata szintetikus dízel (HVO) üzemanyaghoz is jóváhagyott. A D8K320 motorunk egy változata tiszta biodízellel (B100) is üzemeltethető – és teljesíti az Euro 6 előírásait. Tökéletes választás, ha szeretné kevésbé terhelni környezetét és kihasználná a piacán elérhető ösztönző kedvezményeket.

Széles és lapos nyomatékgörbe jellemzi a Volvo FE motorját

Tekintse meg görbéinket

Szélesebb, laposabb nyomatékgörbe. Jobb reakció alacsony fordulatszámon. És 1200 newtonméter legnagyobb forgatónyomaték. Hasonlítsa össze nyomatékgörbénket a konkurensekkel és láthatja a különbséget. Másszon fel a fülkébe és érezni is fogja – hihetetlen gyorsulás, kiváló kis sebességű kezelhetőség és első osztályú vonóerő.

Mellékhajtás rakománykezelő berendezése számára

Mellékhajtások

Meghajtás rakománykezelő berendezése számára. A mellékhajtások a motor erejét továbbítva képesek különféle berendezések meghajtására – mint például egy daru vagy betonkeverő. A Volvo FE mellékhajtások széles kínálatát nyújtja, amelyek az Ön igényeihez igazíthatók.

Tekintse meg a mellékhajtások teljes specifikációit

Tisztább, zöldebb motorok

Euro 6-os motorjaink hatalmas lépést jelentenek a tisztább szállítás és a kisebb környezetkárosító hatás felé. A teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság megegyezik az Euro 5-ös modellekével, de felére csökkentettük a részecske-kibocsátást, és közel 80%-kal a nitrogén-oxidok kibocsátását.

A Volvo Euro 6-os megoldása

Így működik

1. Motor
Új motoralkatrészek javítják a gázáramlást, és biztosítják, hogy a kipufogógázok optimális hőmérsékleten érik el az utánkezelő rendszert.

2. Hetedik befecskendező
Egy különleges gázolaj-befecskendezőt alkalmaznak a DOC hőszabályzásához, valamint a Dízel Részecskeszűrő hatékonyságának és az SCR megfelelő működésének biztosításához.

3. Dízel Oxidációs Katalizátor (DOC)
A DOC állítja elő a szükséges NO2-ot ahhoz, hogy a Dízel Részecskeszűrő (DPF) hatékonyan elégethesse a részecskéket. Hideg körülmények között a regenerációhoz szükséges hőt is biztosítja.

4. Dízel Részecskeszűrő (DPF)
A szűrő gyűjti össze és tárolja a koromrészecskéket (PM) addig, amíg azok el nem égnek a regeneráció során. A regeneráció automatikusan megy végbe – Önnek semmit nem kell tennie.

5. Szelektív Katalitikus Redukció (SCR)
Az elegyítő zónában AdBlue adalékanyagot fecskendeznek a kipufogógázhoz. A katalizátorba érve a nitrogén-oxidok (NO2) hatékony módon ártalmatlan nitrogéngázzá és vízzé alakulnak át.

6. Ammóniakivonó Katalizátor (ASC)
A kipufogócső vége előtt az utolsó lépésben a fennmaradó ammónia (NH3) – ha maradt – eltávolításra kerül.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt

Út a teljesítményhez

Tapasztalja meg első kézből a D8K motor gyors reakcióit! Helyi Volvo Trucks kereskedőjénél megtalálja a kulcsokat.

Találja meg a legközelebbi kereskedőt